Idag har det verkligen varit fullt ös med hästarna farmför allt. Runt 12 idag flyttade Inka till Andréa för ett litet tag tills hon har sålt sin häst. Dom pussade på varandra i hagen och verkade acceptera varandra väldigt bra så det ska nog bli bra detta. Kul för Inka att åka och hitta på lite annat också, 
 
Sen när jag väl var hemma så fixade jag iording Zara inför en ridtur, började i paddocken men hon var så pigg och taggad så jag red ut en sväng i stället och blev av med lite energi. Hon tyckte det var skit kul. Sture tyckte det var mindre kul när han blev ensam kvar. Men han måste lära sig någon gång han med, förr eller senare blir han ensam och det måste han kunna vara en stund. Efter att jag hade ridit min galna ponny så fixade jag stallet.
 
 
 
 Hittade visst stures vita strumpor också

Kommentera

Publiceras ej