Då börjar år 2014 närma sig ett slut. Jag har hunnit med så mycket med mina hästar. En hel del mål har vi lyckats med och det är jag verkligen riktigt nöjd med.
 
Sture och jag tog oss till 3 års testet och han skötte sig exemplariskt, han kanske inte fick diplom men han är lika fantastisk häst som jag kom dit med som åkte med i släpet hem. Hans temprament är verkligen guld värt eftersom han brydde sig inte över andra hästar och han ge allt när det verkligen gäller.
 
Under 2015 så ska vi satsa på att komma ut på lite tävlingar som är målet och att hoppa in honom står också på listan.
 
(han är verkligen min framtida tävlings kompis)
 
Vilken resa jag och Zara ha vi gjort då?! Vårat mål var att åka till SM och få med oss hem en placering men vi fick hela 6 stycken med oss hem och där av var en vinst. Herregud trodde aldrig att vi skulle vinna något på ett SM för det är sveriges bästa fjordhästar som kommer dit och vi tävlar mot vuxna. 
 
Sen alla andara tävlinhar som hon har prestrerat jätte bra på, utveckligen med henne går bara framåt just nu och vi är taggade på att få komma ut på tävlingar igen och glänsa lite extra tillsammans.
 
Nästa år siktar vi emot att får representera Sverige i dom nordiska mästerskapen och även delta i dom svenska mästerskapen. Vi ska så fort som tävlingssäsongen börjar debutera lite LA:P1 och komma upp lite mer i klasserna, nu kan vi LB så nu är det dax att gå vidare.
 
Vad har ni för mål 2015?
 

Kommentera

Publiceras ej