Ja snart är år 2014 slut och ett år 2015 på ingång. Både i måndags och idag jobbade jag på hööks. Har haft fullt upp med jobbet och lite inlämningar till skolan eftersom min platta krascha på sista veckan i skolan innan lovet, härligt bara att göra om ALLA inlämningar! Tjohooo! 

Zara går väldigt bra nu, rider henne endast på träns här hemma och det funkar kanon faktiskt! Formen är väl inte perfekt i galoppen ännu men i skritten och trans är den det.Fokuset ligger just på att gå ett bra galopparbete så vi kan lyckas prestera bra på dressyrbanorna när jag tävlar och även gör debuten i LA:P1!

Sture-bus har jag inte kollat på någon dag. Ska se imorgon om han fortfarande är halt eller inte,

Det ni hat missat är att Inka har flyttat som sällskap till min kompis Andréa så jag har bara Zara och Sture hemma ett tag fram över!!


1 kommentarer

Julia Forsbacka

31 Dec 2014 15:50

Måste säga att jag är helt kär i Zara. Grymt snygg häst och ni är verkligen superduktiga!

Kommentera

Publiceras ej