Jahop idag var det äntligen söndag, i början av varje helg längtar jag efter söndagen för då är det nämare skoldax. Sen jag började i Svenljunga så har jag börjat längta till skolan för vi har det så himla kul tillsammans och alla kan liksom vara med alla. Det är en helt annan gemaenskap där än på dom flesta skolorna. 
 
Men idag så ska jag fixa iordining stallet precis som jag gjorde igår. Jag ska även försöka rida Zara ett pass i paddocken och träna på att hon ska lyssna på mig med tränset, så det blir nog att rida många övergångar. Jag ska även göra klart dom sista läxorna innan lovet som börjar på onsdag. Så jag tror inte det blir så mycket bloggning innan onsdag, men ni får klara er :) Men ska inte säga för mycket..
 
Längtar tillbaka tills SM på min fina vän <3
 

Kommentera

Publiceras ej